czwartek, 10 listopada 2011

Sekrety Metki by Traczki

Wiele lat temu czytając książkę Nicka Hornby "Wierność w stereo" (męski odpowiednik przygód Brigitte Jones) natrafiłam na opowieść o jednej ex-narzeczonej głównego bohatera. Dziewczyna obecnie jest krytykiem filmowym i jest taka strasznie ważna, że ma nawet długopis, który świeci tak, że można robić notatki podczas oglądania filmu na sali kinowej. O matko bosko! Oszalałam z zachwytu. Odczekałam cierpliwie kilka lat i zrealizowałam pomysł pracując w dziale promocji jednego z dystrybutorów kinowych ;-)

Jestem i zawsze byłam gadżeciarą. Uwielbiam wszelkie pomysły, które są bardzo proste, a jednocześnie chwytają za serce poczuciem humoru. Przykładem pomysł z Kanady, słynne olimpijskie rękawiczki, w których występował nawet kanadyjski parlament! :-)



W tym roku ogromną przyjemność zrobiła mi koleżanka z podstawówki, która mieszka w Vancouver w Kanadzie. Poprosiłam o słynne olimpijskie rękawiczki i mam!
Becia, dziękuję!

Brak komentarzy: