niedziela, 2 grudnia 2012

Interview - wywiad - interior design blog Apetyczne Wnętrze

Chciałabym się pochwalić wywiadem z Metką by Traczką, jaki ukazał się na blogu wnętrzarskim Apetyczne Wnętrze. To zachwycające miejsce, każdy post to fajna myśl - co wbrew pozorom nie jest w blogosferze oczywiste. Dobór zdjęć zachwycający.

Wracając do wywiadu - oto fragment:

(...) Czyli nowy biznes, to także sentymentalny powrót do przeszłości? Inspirujesz się wzorami popularnymi w okresie PRL-u? Obecnie jest na nie szał!
ależ oczywiście! Uwielbiam wzory vintage. Nie dalej jak miesiąc temu gdzieś czytałam wyniki sondażu wśród obecnych nastolatków, z czym kojarzy im się PRL. W większości odpowiedzieli, że z ... designem! Uwielbiam wynajdywać tekstylne oldshoolowe perełki. Zaznaczam jednak, że są to tkaniny nigdy nie używane. Czasami dostaję je od koleżanek - wnuczek krawcowych. Raz dostałam kupon pięknego żółtego adamaszku w grochy, który dobre 30 lat temu był prezentem ślubnym dla mamy mojej koleżanki, na seksowny szlafroczek. Przeleżał w kufrze i w końcu trafił do mnie. Nic jeszcze z niego nie uszyłam, bo taka nieśmiałość mnie bierze ;-)


 a więcej można przeczytać tutaj

Brak komentarzy: