środa, 12 grudnia 2007

Autorka bardzo popularnego bloga o modzie harel.blox.pl zaszczyciła mnie takim postem:
(...)Po zaopatrzeniu się w prezent uniwersalny (czyli jeszcze nie wiadomo dla kogo) w postaci przepięknych podróżnych woreczków na bieliznę Metka by Traczka doszłam do wniosku, że nikomu ich nie oddam. Zakochałam się w tym komplecie od pierwszego wejrzenia. Jest absolutnie wart swojej ceny. Wykonanie perfekcyjne, piękny materiał i przede wszystkim fantastyczny pomysł. Czytaj więcej tutaj

Dodam jedynie, że od Harel zaraziłam się czytaniem blogów o modzie, co przedtem wydawało mi się absurdalne. Okazuje się, że nie trzeba widziwiac o trendach i dobrym samopoczuciu we własnych ciuchach, jak to zwykle bywa w kolorowych magazynach. O modzie można pisac mądrze!
Uszanowanko, Harel! I...baaaaardzo dziękuję za miłe słowa. :-)
PS. ostatnio Harel napisała, że znalazła się w TOP 10 blogów na blox.pl

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dziękuję za miłe słowa! Woreczki są po prostu genialne. Pozdrawiam! Harel