środa, 30 grudnia 2009

Metka by Traczka 2009

W grudniu w mediach podsumowują co się da. Metka by Traczka tez postanowiła przyjrzeć się jak wyglądał miniony rok.

Torebki podróżne na bieliznę Metka by Traczka pojawiły się w połowie 2006. Początkowo jako niewinne hobby, ot tak z niczego. Po trzech latach mam piękną pracownię, masę zadowolonych klientek, dobre notowania w Internecie, a obroty rosną jak rakieta. To hand made, nie masowa produkcja w Chinach. Ale „like Poland the crisis did not touch Metka by Traczka” - jak powiedział zaprzyjaźniony P.

W 2009 ukazało się sporo fajnych artykułów i wywiadów o pasji Metki. Nakręcono filmik, z którego jestem niezwykle dumna :-) I

Pierwsza połowa roku minęła przyjemnie i bezstresowo. W ostatnim dniu czerwca ulewa i powódź nawiedziły warszawskie Śródmieście i Mokotów niszcząc m.in. moją ukochaną pracownię. Nieubezpieczona kretynka straciła niemal wszystko. Początkowo fontanny łez z żalu, a potem kolejne ze... wzruszenia! Pospolite ruszenie na naszej klasie i na pakamerze - nagle cały las rąk z pomocą. Ten gotów słać maszynę do szycia z drugiego końca Polski, ta wysyła cegiełkę na konto. Jesienią Metka by Traczka wyremontowała pracownię i wprowadziła się na nowo. Dziękuję, z całego serca dziękuję! :-)))

A z okazji Nowego Roku serdecznie życzę, abyśmy mieli odwagę spełniać marzenia, abyśmy byli zdrowi i kochani, abyśmy mieli mnóstwo dobrych pomysłów, i żeby nam się wszystkim wiodło.

Happy New Year 2010 !!!

wtorek, 15 grudnia 2009

prezenty dla mężczyzn - groszki.pl polecają


Fiu, fiu! :-)

Coroczny problem z wyborem męskich prezentów pod choinkę? Groszki.pl nadchodzą z pomocą. (...) Podróżne torebki na bieliznę okazują się świetnym rozwiązaniem nie tylko dla kobiet. Podział na płeć tu nie istnieje, wystarczy jedna podróż, by się o tym przekonać. Z takiej wygody nie będzie się chciało rezygnować. Sweter albo klasyczne perfumy to prezenty, które nigdy nie wychodzą z mody.

Więcej tutaj na groszki.pl

poniedziałek, 30 listopada 2009

Nowa dostawa torebek - galeria BUBU

Od dzisiaj nowe torebeczki podróżne Metki by Traczka dostępne są w uroczej galerii BUBU, która mieści się na warszawskim Powiślu, a konkretnie przy ulicy Solec 50.

Zapraszam!

piątek, 20 listopada 2009

A stitch in time saves your Christmas


A stitch in time saves nine. Six hundred stitches could save your Christmas!



This year Metka by Traczka has noticed a new trend among Christmas orders. My clients come and say "I want 9 sets for presents. For Mum and Dad, for my husband and please make him a special First Aid baggie, but in different colour, for my son in German and for my daugter in French". Another one wants 6 sets. And so on and so on.

When thinking about buying some Metka by Traczka underwear travel bags for the upcoming Christmas, please do it well in advance. Making the hand-embroidered writing DOES TAKE TIME.

I want you all to get your presents in time, without stress that post will screw up - as usual - before Xmas.


best regards,


Metka by Traczka



wtorek, 17 listopada 2009

Pan Prezes

Zestaw niezwykle eleganckich męskich torebek podróżnych na bieliznę. W sam raz dla udającego się w podróż służbową pana prezesa, któremu nie wypada wozić bielizny w torebkach plastikowych z Tesco.

Fantastyczna jakościowa, nie gniotąca się tkanina w kolorze bardzo ciemnego granatu, w białe paseczki. Aplikacja haftowana ręcznie. Mistrzowskie wykonanie. Wymiary 33 x 43 cm.

Model nawiązuje do zeszłorocznego wzoru pt Pan Redaktor :-)

Na żywo cudne, na zdjęciu takie sobie.

poniedziałek, 16 listopada 2009

Un Marinero

Pasków marynarskich szukałam wszędzie od dawna. Nareszcie znalzałam. Szkoda, ze w listopadzie ;-)

dobre wnętrze o Metka by Traczka


"Urzekają niewinną urodą i perfekcyjnym wykończeniem." -
O la Boga!
Czytam grudniowe wydanie magazynu "Dobre wnętrze" i puchnę z dumy.


Magazyn w tym wydaniu pokazał torebki Metka by Traczka dwukrotnie:

oh la la! :-)

środa, 11 listopada 2009

Baby Help - na zamówienie



Baby Help czyli Zestaw dla Młodej Mamy.
Składa się z etui na pampersy, aby Mama nie wyciągała ohydnej plastikowej torebki na zapasowe pieluszki podczas spaceru z pociechą. Druga torebka - nieprzemakalna - jest do tego, aby wrzucić ubrudzone ubranko. Jeśli zajdzie taka potrzeba.
Wszystko w "łowickich" kolorach. Bardzo fajne. W rzeczywistości kolory bardziej soczyste.
Zestaw powstał na specjalne zamówienie i za chwilę jedzie do USA w ramach prezentu gwiazdkowego.

piątek, 6 listopada 2009

Metka by Traczka film

video

Tra la la!!!! Pękając z dumy, zapraszam do obejrzenia filmu jaki powstał o Metce by Traczce.

Produkcja powstała dzięki zaangażowaniu jednej szacownej instytucji, która realizuje filmy o ludziach z pasją :-))) jestem zachwycona!

wtorek, 3 listopada 2009

Bridelle wybrała

Jaka miła niespodzianka!
Bridelle.pl - Pierwszy w Polsce internetowy Journal Ślubny przyznał wyróznienie torebeczkom podróżnym Metka by Traczka.
Do obejrzenia tutaj :-)


poniedziałek, 2 listopada 2009

Doctor Queen


Nie wiem czemu, ale ten model natychmiast skojarzył mi się z serialem z dzieciństwa i tytułowa panią doktor graną przez Jane Seymour :-)))

środa, 14 października 2009

DE LUXE - Piaski pustyni


Ile ja bym dała, zeby móc je ładnie sfotografować... Na żywo cudne, z pięknej tkaniny, dyskretne wizualnie i luksusowe w całości.
Harel, chodź tu szybciutko!

środa, 7 października 2009

Metka by Traczka w Japonii


Jakiś czas temu pisałam o prezencie dla pewnego Taty, który wybiera się w egzotyczną podróż do Japonii zaopatrzony w torebki podróżne Metka by Traczka. Na tę okoliczność powstał dla pana Zegara specjalny model ochrzczony jego imieniem.

Dzisiaj jego córka - pozwolę sobie nazwać ją panną Zegarynką - przysłała zdjęcia z rodzinnej wyprawy. Wybaczcie nienajlepszą jakość, ale nie wymagajmy zbyt wiele od zmęczonych zwiedzaniem obieżyświatów.


Zdjęcia zostały zrobione w ryokanie* w miejscowosci Mutsu, daleko na północy wyspy Honsiu.




na zdjęciu model My Fair Lady nalezżący do jednej z uczestniczek wyprawy



*Ryokan to tradycyjny, japoński zajazd-pensjonat-dom gościnny, nie mający dosłownego odpowiednika w hotelarstwie europejskim. Ryokan należą do jednych z najstarszych obiektów noclegowych na świecie.

na zdj. model English Garden Green

środa, 30 września 2009

wprowadziłam się na nowo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hurrra! Właśnie wprowadzam się na nowo. Jeszcze sporo szlifów zostało, ale serce rośnie! :-)
Pierś po medal wypinam. Uważam, że jak najbardziej mi się należy.






* * *

Tak było trzy miesiące temu, kiedy powódź na warszawskim Mokotowie zabrała moje marzenia - moją pierwszą w życiu prawdziwą pracownię:




* * *

A pomógł mi w tym wszystkim Rafał*, talent Złota Rączka, którego polecam w 100% wszystkim warszawskim potrzebującym, którym trzeba pomalować ściany, półeczki zawiesić, dziurkę w ścianie wywiercić pod obrazek, ogdruzować, kran wymienić... itd, itp .
Słyszałam, ze w TV pokazywali program "Mąż do wynajęcia" - chyba dokładnie o to chodzi! :-)



wtorek, 29 września 2009

nowe doświadczenie / new experience

Zupełnie nowe doświadczenie. Metka by Traczka została bohaterką filmu, filmiku raczej. Seria filmów o ludziach z pasją powstaje z inicjatywy jednej szacownej instytucji.
Jak tylko będzie gotowy, oczywiście pokażę!




Ale ile to czasu i fatygi zajęło?! Matko Bosko!


fot. Krzysztof Szymczak, HYPERmedia

wtorek, 22 września 2009

jeden mały guziczek

Metka by Traczka przejechała dzisiaj całą Warszawę w poszukiwaniu jednego małego guziczka... I nie znalazła. Guziczek ma być jak szklana łezka (nie jak te na zdjęciu).

poniedziałek, 14 września 2009

Metka by Traczka w nowym sklepie TRENDYMANIA


Metka by Traczka od dzisiaj z przyjemnością dołącza do grona projektantów w butiku internetowym TRENDYMANIA.
Trendymania - galeria ekskluzywnego rękodzieła - działa z sukcesem od dwóch lat. Zwracam uwagę na atrakcyjne ceny, związane z bardzo przyzwoitym podejściem do kwestii prowizji :-) Zapraszam do zakupów!

czwartek, 10 września 2009

torebki podróżne podbijają Lublin


Nowa dostawa torebeczek podróżnych juz dotarła do Lublina! Galeria od Rzeczy znajduje się w na Starym Mieście przy ulicy Grodzkiej 28. Zapraszam serdecznie.


Galeria prowadzi również sprzedaż internetową. Wystarczy zajrzeć na www.galeriaodrzeczy.pl

Good bye and good luck


Metka by Traczka podjęła męską decyzję i wyprowadziła się na dobre z butiku wylegarnia.com. Warunki współpracy od dawna nie były zadowalające.

Good bye and good luck.

Dobre Wnętrze poleca


Nawet nie wiedziałam, że magazyn dobre wnętrze w wydaniu z sierpnia '09 napisał o moich torebkach. Patrzcie państwo :-)
PS. Model pomylili oczywiście, ale nie będę się obrażać.

wtorek, 8 września 2009

Jesień idzie, czas na kratkę...

Z tej okazji powstały dwa nowe modele torebek podróżnych.
Autumn is coming soon. It's tartan time.


ZESTAW DALTONISTY = COLOR-BLIND SET
Półtora procent mężczyzn i pół procenta kobiet niedowidzi barw, mówimy o nich: daltoniści. Osoby te nie mogą wykonywać ponad 150 zawodów i są poszkodowane praktycznie w każdej dziedzinie życia. Ten zestaw torebek podróżnych pomoże znaleźć, co potrzeba w walizce podczas delegacji. Albo w szafie po powrocie do domu.

One and a half percent of men and half percent of women are color-blind...

...They are not allowed to perform over 150 professions and suffer in all aspects of life. This set of underwear travel bags will help to find what's needed in your luggage. Or in your wardrobe after coming back home.




NO CÓŻ, ŻE ZE SZKOCJI
Piękna bawełniana tkanina w szkocką kratkę. Mistrzowskie wykonanie.




środa, 2 września 2009

Pan Zegar


"Rodzice ostatnio mieli krotki urlop. Mama zapakowala swoją bieliznę w worki (Metki by Traczki) i Tata z wyrzutem, że skąd ona ma takie pomyslowe woreczki:D:D:D Że on też tak by chciał. To taki prezent będzie".


Właściciel prototypu będzie je testował już za kilka dni podczas egzotycznej podróży do Japonii! Mam nadzieję, że wróci od nich uzależniony... jak lwia większość posiadaczy torebek podróznych ;-)


Aplikacja haftowana ręcznie, piękny jakościowy len w biało-szare paseczki. Wymiary odpowiednie.

wtorek, 1 września 2009

Rocznica czyli skąd się wzięła Metka by Traczka

Dzisiaj wszyscy w Polsce świętują 70 rocznicę wybuchu II wojny światowej. Metka by Traczka z tej okazji chialaby wspomniec swoja Babcię.

Babcia Jadzia nauczyła mnie szyć na maszynie. To na jej kolanach jako 5-letnia dziewczyna skakałam udając igiełkę, podczas gdy ona próbowała coś na swoim singerze uszyć. Singer był przedwojenny, na pedał, ze skórzanym rzemieniem. Maszyna do tej pory stoi u mnie w domu i w życiu się jej nie pozbędę ;-)

Jadzia Traczewska dokładnie 70 lat temu gasiła pożary w Warszawie w oddziałach Ochotniczej Straży Pożarnej ;-) na zdjęciu druga z lewej w pierwszym rzędzie



W sierpniu 1939 była na „obozie kondycyjnym” w Gdyni. (na zdj. w bialej czapeczce)






Była wtedy fantastyczną 27-letnią dziewczyną, zakochaną w Adamie. Wkrótce wyjdzie za niego za mąż.



piątek, 28 sierpnia 2009

projektantka torebek

Metka by Traczka zaprojektowała pierwszą w życiu damską torebkę.

Torebka powstała z myślą o ślicznej Natalii, która za chwilkę skończy 2 latka!
Mała gwiazda jeszcze nie bardzo wie, do czego damska torebka służy, stąd skonfudowana minka. Głównie zachwyciła się "brylantowym" misiem ;-)))
PS. Jak wiadomo, butów i torebek nigdy nie za dużo.

poniedziałek, 24 sierpnia 2009

plantacja miśków (pink)


"Jedziemy na wycieczke, bierzemy misia w teczkę.
A misio fiku-miku, narobił w teczkę siku" :-)
No nie mogę się od tej przedszkolnej przyśpiewki uwolnić. Kryształowe miśki siedzą sobie równiutko na woreczkach z różowej tafty. Bardzo ładne są i grzeczne.

piątek, 21 sierpnia 2009

Showroom al fresco / Zamiast pracowni

Mokotowskie Szepty to obecne miejsce spotkań Metki by Traczki z klientkami. Zamiast pracowni, którą jakiś czas temu zalało. Tutaj jest równie miło :-)

Prace remontowe trwają.
(Nieznajome osoby na zdjęciu uprzejmie proszę, aby się nie obraziły za publikację ich wizerunku)




nowa dostawa torebek w Mama Mia

Nowa dostawa torebek podróżnych na bieliznę już na Was czeka w ursynowskiej klubokawiarni Mama Mia.
Jakie to cudne miejsce pisałam wcześniej. Zapraszam!

poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Dilemmas Magazine recommends Metka by Traczka


"(...) Jeszcze jedna ważna sprawa: organizacja walizki! Im dokładniej poskładamy rzeczy, tym więcej się w niej zmieści. Świetne rozwiązanie stanowią podróżne woreczki na bieliznę (polecam firmę Metka by Traczka), które nie dość, że praktyczne, to jeszcze w cudowny sposób zaspokajają zmysł estetyczny (...)"


Aż posapuję z zadowolenia, znalazłszy rekomendację torebeczek podróżnych w najnowszym wydaniu Dilemmas Magazine. Wzmianka o Metce znalazła się w okładkowym temacie pt. "Wakacyjne dylematy czyli jak spakować walizkę, by przetrwać" (str. 18)


Oh la la! :-)))


już po wakacjach


Metka by Traczka wróciła z wakacji, gdzie przez dwa tygodnie opaliła się na heban, najadła dobrych rzeczy (na zdjęciu świezo zerwane figi, które codziennie przynosiła nasza pani na kwaterze) oraz wypiła morze cudnej chorwackiej malwazji :-)

A teraz ... do roboty!

środa, 22 lipca 2009

wakacje

Metka by Traczka wybiera się na wakacje, wraca w połowie sierpnia.
W tym czasie będzie funkcjonować sprzedaz torebeczek podróznych jedynie w butiku internetowym pakamera.pl (link obok).

piątek, 17 lipca 2009

hit sezonu 2009

Najmodniejsze W tym sezonie modele torebek podróżnych Metka by Traczka

RZYMSKIE WAKACJE


OLDSCHOOL PINK


WINTER GARDEN



Torebki zostały przetestowane z zadowoleniem, o czym świadczą komentarze, np. na mojej półce na allegro:

"Torebki sprawdzone!!! Idealnie nadają się do pakowania bielizny. W dodatku są bardzo dokładnie wykonane . POLECAMY dla osób lubiących porządek i wygodę!"


środa, 8 lipca 2009

Metka by Traczka - REAKTYWACJA

Koniec biadolenia. Od dzisiaj powolutku Metka by Traczka znowu zaczyna działać.
Maszynę do szycia udało się cudem naprawić, część tkanin odzyskać. Pracownia będzie remontowana.

Wszystkim dobrym duszom, które wyciągnęły pomocną dłoń, ogromnie OGROMNIE DZIĘKUJĘ! z całego serca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

środa, 1 lipca 2009

Metka by Traczka czyli Anka-powodzianka

Jak pisałam wcześniej zostałam ofiarą nawałnicy, która nawiedziła Warszawę. Pracownia kiedyś wyglądała zupełnie inaczej. Zobacz tutaj lub tutaj.


Brak mi słów...