czwartek, 30 grudnia 2010

niedziela, 19 grudnia 2010

Metka by Traczka w TVN Warszawa!



Fiu, fiu! Metka by Traczka w telewizji!
Dzisiaj "Rytmie Miasta" w TVN Warszawa była relacja na żywo z kiermaszu świątecznego pakamery.pl. Pokazano torebeczki podróżne Metki by Traczki. Prowadzący Wujek Samo Zło (a sama słodycz przecież) zainteresował się pomysłem i dopytywał Olę z pakamery.pl, po co te woreczki podróżne są. Ola odpowiedziała zgodnie z prawdą, że przecież koronkowych majtek nie wypada chować do torebki plastikowej z supermarketu :-)

Obejrzeć można sobie tutaj (konkretnie o Metce w filmku nr 2)

czwartek, 16 grudnia 2010

last minute - świąteczne prezenty

Tuż przed Świętami  Bożego Narodzenia pokazały się w internetowym butiku Pakamera.pl najnowsze modele od Metki by Traczki - znakomity pomysł na gwiazdkowy prezent.


model: Lily Violet dla najlepszej przyjaciółki
Zestaw romantycznych torebek podróżnych na bieliznę - w sam raz na prezent dla pani, która już wszystko ma oprócz torebek podróżnych na bieliznę od Metki by Traczki.



*     *     *

model: English Rose set na prezent dla Mamy albio starszej siostry
Bawełniana satyna w piękny angielski kwiatowy wzór, aplikacja - jak zawsze - haftowana ręcznie. Mistrzowskie wykonanie.
Wymiary ok 33 x 43 cm


*     *     *



model: Schelock's best friend na prezent dla męża, ojca, brata lub przyjaciela
Zestaw męskich torebek podróżnych na bieliznę - w sam raz na prezent dla eleganckiego jak Scherlock Holmes lub jego kolega dr Watson dżentelmena.
Tkanina bawełniana, mięciutka jak szal z paszminy ;-)
Palikacja jak zawsze haftowana ręcznie.
Wymiary: ok 33 x 43 cm




piątek, 3 grudnia 2010

Gwiazdka 2010 - Warszawa

Jak co roku przed Gwiazdką, warto pomyśleć co na prezent. Czy zdecydujemy się zanurkować w tłum ludzi w galeriach handlowych, empikach i innych takich? czy poszukamy czegoś innego, w znacznie mniejszych miejscach i bez "Last Christmas I gave you my heart" sączącego się z głośników nawet w toalecie?




W tym roku torebki podróżne i pokrowce na laptopy od Metki by Traczki będzie można obejrzeć NA ŻYWO, pomacać i ewentualnie zdecydować się na zakup  w niżej podanych miejscach:

 PAKAMERA.PL
kiermasze świąteczne największego  butiku sieciowego handmade w Polsce

4-5 grudnia
16-17-18 grudnia

Kawałek od Centrum Warszawy, ale dogodny dojazd, również komunikacją miejską lub DARMOWYM AUTOBUSEM, który odjeżdża spod EMPiKu na Marszałkowskiej (szczegóły poniżej oraz na stronie http://www.pakamera.pl/)



*     *     *


Boutique d'Object

showroom-sklep kilku niezależnych projektantów. Czynny od 1 do 23 grudnia, w samym centrum Warszawy.
Najlepiej zjarzeć na ich konto na facebooku i obejrzeć filmik jak trafić.


Niebywałe pomysły, piękne projekty. A wszystko to minutę drogi piechotą od galerii centrum, czyli H&M, Zara i TK Maxxxa na Marszałkowskiej...


*     *     *


BUBU

jedno z najsłodszych miejsc w Warszawie - maleńki butik przy ul. Solec 50 na Powiślu. Bardzo fajne prace różnych projektantów - biżuteria, torebki, ceramika.
Na przeciwko dawnej kultowej Mufki, a obecnie fancy butiku Clue.
3 min drogi na piechotę od Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego i Czułego Barbarzyńcy.




*     *     *

W18

designerski butik w samym centrum Warszawy. Powstał niedawno, zupełna świeżyna na mapie miejsc dla stołecznych fashionistów. Miejsce jest niewielkie, ale za to jakie piękne rzeczy! Swetry z Londynu, spodnie z Danii, biżu z Berlina, trochę projektów z Warszawy, wśród nich również pokrowce na laptopy i torebki podróżne od Metki by Traczki.
Butik mieści się zaraz przy modnym salonie fryzjerskim Wspólna 18, gdzie chodzi warszawska śmietanka towarzyska :-)




*     *     *

Równie serdecznie zapraszam do pracowni Metki by Traczki, która mieści się w Warszawie na Dolnym Mokotowie, przy ul. Grottgera 6. Zaraz obok hotleu Hyatt i knajp Blue Cactus i Roma.
Wizyty w pracowni po wcześniejszym ustaleniu terminu, please (patrz: kontakt).

niedziela, 28 listopada 2010

czwartek, 18 listopada 2010

around the world - Emiraty Arabskie


Paulina napisała: "Wysylam Ci zdjecie torebek na środku pustyni pod mega gwiazdzistym niebem. (...) pustynia jest w Emiratach Arabskich, lampka wisi w obozowisku, gdzie po zachodzie słońca zjada się pyszną kolację, siedzac na dywanach pod milionem gwiazd:)".   Słabo? :-)))

piątek, 12 listopada 2010

November laptop bags


model: Oldschool Flowers
Etui na laptopa, może być na kultowego MacBooka 13,3 cali, do noszenia w torbie, plecaczku lub dla szpanu w ręku. UNIKAT





model: Wintergarden
Dyskretna elegancja. Etui na laptopa 15 cali z okładem. Z wierzchu ciemno popielaty welur (cudny w dotyku!), a w środku stylowy wzór kwiatowy w kolorach przydymionych. Niepozorne, a bardzo fajne.
UNIKAT



model: Florentine Noir
fiu, fiu, jaka elegancja! Luksusowe etui na laptopa. Z wierzchu tweedowa kratka z aksamitnym kwiatowym wzorem, spód czarny aksamit. Środek luksusowa głęboka czerwień. bardzo krótka seria.
Rozmiar do wyboru: 11, 13, 15 cali



model: Florentine Marron
koleżanka tłumaczka wzięła czynny udział w odróżnianiu słowa "marron" od "brune". Jak widać stanęło na tym pierwszym :-)
Turkus i brąz w idealnym zestawieniu. Eleganckie etui na laptopa 15 cali z okładem. Z wierzchu tweedowa kratka z aksamitnym kwiatowym wzorem, plus piękny środek.






model: Brick red
Casualowe wydanie pokrowca na laptopa 13-14 cali. Z wierzchu sztruks w przepięknym ceglastym kolorze, a środek z bawełny w motywy geometryczne - idealnie pasujące do koloru na wierzchu. Wymiar13-14 cali (35 x 27 cm).  Etui inspirowane czeskim kubizmem w architekturze.
W sam raz do noszenia w torbie, studenckim plecaku lub dla szpanu w ręku :-)
UNIKAT



piątek, 5 listopada 2010

Metka Dynasty laptop / netbook sleeve - 11" or any other size

Wersja limitowana. Zjawiskowe etui na laptopa.
Zewnętrzna tkanina nawiązuje przepychu chińskich dynastii, a środek dyskretnie podkreśla luksusowe poedejście do tematu.


Zamówienia na etui dla netbooka 11 cali lub większe przyjmowane są pod adresem
ania@metkabytraczka.pl lub telefonicznie +48 608 336 120 lub w pracowni na warszawskim Mokotowie.



czwartek, 21 października 2010

pre-Chrsitmas orders - 15% off!!!


W październiku special promocja dla tych, którzy wcześniej planują prezenty świąteczne. 15% zniżki na zamówienia na facebooku  - ważne do 31.10.2009.


Szczególnie chodzi o gwiazdkowe zamówienia "grupowe", co zdarza się bardzo często:
  1.  dla męża,
  2. dla mamy,
  3. dla taty, 
  4. dla babci,
  5. dla brata,
  6. dla szwagierki,
  7. dla kuzynki,
  8. dla najlepszej przyjaciółki, 
  9. dla syneczka,
  10. dla córeczki
...  i nagle wychodzi 10 kompletów. Plus jeszcze dla teściów i już jest tuzin. :-)

Zważywszy, że modele z napisami haftowanymi ręcznie są bardzo pracochłonne, to uprzejmie przypominam, że im wcześniej tym lepiej...

środa, 20 października 2010

around the world - Dubai

Dzisiaj od Oli dostałam wiadomość: "torebki odwiedziły Dubaj i miały się świetnie. Coś mi sie widzi, że podoba im się światowe życie :)"
Metka by Traczka zachęca do przesyłania zdjęć torebek z podróży do różnych stron świata. Ot, taka zabawa jak z krasnalem z kultowego filmu "Amelia".
Torebki Metki by Traczki pozowały już do zdjęć w Japonii, Grecji, Wietnamie. Zdjęcia otrzymane dzięki uprzejmości zadowolonych użytkowników :-)

wtorek, 5 października 2010

Harel about laptop sleeves

Ha!  Harel  - the Queen* of Polish fashion bloggers - wrote about my new line of products - laptop sleeves.
My chin dropped for few days. It's why I publish it only now...



__________
* Harel debuted as a blogger in 2006. Since then she got over 19 million hits, which makes just half of her country population - Poland. Harel appears on different  Polish media as a newcoming fashion expert, from Elle to www.groszki.pl, publishing guest column on highly prestigious Fashion Magazine.

piątek, 1 października 2010

laptop sleeves

Pojawiły się w pakamerze nowe modele etui na laptopy.

model: Madame Violet, w sam raz na notebooka 13-14 cali. Może być na kultowego MacBooka też.

Dla menedżerki, która do pracy chodzi w garniturku, ale Bóg jeden wie, co ona ma pod spodem... ;-)


Model: Burberry's Neighbour,na laptopa 15 cali z okładem.
dla specjalistki PR, co ma romantyczną naturę



Model: Piaski Pustyni,na laptopa 15 cali z okładem.
Dla pani, która nie musi nosić mudurka do pracy, ale lubi być elegancka...



Do nabycia również męskie modele - jak np. Pan Prezydent.



Metka by Traczka także przyjmuje zamówienia indywidualne i zaprasza do kontaktu w celu ustalenia wzoru.




piątek, 17 września 2010

Legia! Legiaaa!!! - zamówienia specjalne

Była już tu kiedyś mowa o oryginalnych pomysłach Klientów. Ostatnio Paulina zamówiła etui na służbowego laptopa dla swojego męża - absolutnego fana warszawskiej Legii. Metka by Traczka kombinowała jak mogła i wyszło tak: 
na zewnątrz garniturowa tkanina w delikatny tenis, w środku flaga Legii. Co sobie pan otworzy laptopa na spotkaniu biznesowym, to się uśmiechnie sam do siebie :-)

niedziela, 12 września 2010

Edgar Degas Forever - rose



SPRZEDANE / SOLD OUT*

Urokliwy zestaw torebekczek na bieliznę inspirowany słynnymi tancerkami Edgara Degasa, które kiedyś widziałam w Musee D'Orsay w Paryżu. Postacie baletniczek haftowane ręcznie. Piękne.
Wymiary ok 33 x 43 cm

Polecam wrzucić w google hasło Edgar Degas i dać się uwieść :-)


* na zamówienie mogą powstać podobne

piątek, 10 września 2010

dla Młodego

jeszcze się Młody nie urodził, a już ma swoje specjalne bawełnianie pojemniki do trzymania zabawek czy innych "przydasiów" :-) do kompletu też wieszako-torba na pampersy, żeby Mama miała pod ręką...

Metka by Traczka projektowałą już wcześniej "pomocniki" dla Młodych Mam. Można obejrzeć je tutaj, tutaj czy tutaj

piątek, 3 września 2010

Metkaberry - laptop bag

Metka by Traczka has been thinking for so long about making laptop sleeves and bags, that when it comes to the reality, it really suprpises herself. This one makes her feel proud.

It was custom made for a very nice client (you must remember her previous order -a party bag!)

czwartek, 2 września 2010

dirty socks

Pani Aniu,
niech mi pani zrobi specjalny worek do łazienki na brudne skarpetki mojego męża, który porzuca je beztrosko na podłodze. Mam już dość szukania pod szafką, na klęczkach, a nuż coś znowu znajdę...
Kasia
 
mówisz i masz!
 

piątek, 27 sierpnia 2010

pink and blue - laptop sleeve 13-14"

Pełen humoru pokrowiec na laptopa. Można nosić dla szpanu w ręku, albo wygodnie wrzucić do torby lub plecaka. Idealne dla laptopa o wymiarach matrycy 13 lub 14 cali, czyli np na kultowego MacBooka :-)
wymiary ok: 37 x 28 cm. Mistrzowskie wykonanie.


Od teraz Twój laptop będzie znakomicie wystrojony na wszelkie spotkania towarzyskie lub uczelniane.

środa, 25 sierpnia 2010

Mr & Mrs Beige

Ostatnio Metka by Traczka otrzymała kilka zamówień ślubnych.
W ramach myślenia o zakochanej parze - wyjeżdżającej z wielką radością i bardzo stylowo - powstał komplet  Mr and Mrs Beige.





Na zamówienie również inne wersje napisów, oczywiście...

czwartek, 19 sierpnia 2010

torebki podróżniczki - Ha Long Bay, Wietnam

Pamiętacie, jak pisałam kiedyś o podróży torebek podróżnych Metki by Traczki do Japonii?. Teraz czas na Wietnam! Zatoka Ha Long Bay*. Widoki możecie kojarzyć z Jamesa Bonda, francuskiego filmu "Indochiny" czy wreszcie z kultowego brytyjskiego magazynu Top Gear.


Wczoraj przyszedł mail od przemiłej i prześlicznej Anety, która wybrała się ze znajomymi w podróż do Azji. Zdjęcia jakie dostałam przerosły moje najśmielsze oczekiwania! Zrobiono je w Zatoce Ha Long Bay w Wietnamie.


Nic dziwnego, że padłam z wrażenia:  Aneta jest fotografem - wystawia i publikuje swoje zdjęcia po całej Europie. Więcej prac Anety można obejrzeć tutaj.
___________________


* wikipedia: Hạ Long - zatoka w północnej części Wietnamu, odnoga Zatoki Tonkińskiej, leżąca w pobliżu miasta Hòn Gai (ok. 164 km na południowy wschód od Hanoi). Zajmuje powierzchnię 1500 km², na której rozsianych jest ok. 1900 skalistych wysp i wysepek. Większość wysp ma formę wapiennych słupów wyłaniających się wysoko ponad powierzchnię wody. Wapienne podłoże sprzyja powstawaniu licznych jaskiń i grot. W rosnących tu lasach deszczowych występuje duża różnorodność świata zwierzęcego i roślinnego. W 1962 wietnamskie Ministerstwo Kultury, Sportu i Turystyki ustanowiło zatokę "pomnikiem krajobrazowym". W 1994 UNESCO umieściło ją na swojej Liście Światowego Dziedzictwa.



 
author of the photo: Ondřej Žváček