sobota, 14 kwietnia 2012

wow! Tygodnik Polityka o hand made

W zeszłą środę rano mało nie pękłam z dumy. Najpierw, jak nie ja, bladym świtem pognałam do kiosku po najnowszą Politykę . A w szczególności po artykuł "Ręka do dzieła" autorstwa Joanny Sawickiej o współczesnym polskim hand made czyli o rękodziele. Kto się tym zajmuje, kto to sprzedaje, kto organizuje, a kto uczy.



Nie mogłam się powstrzymać i musiałam opublikować inne zdjęcie z sesji dla Polityki. A to tylko dlatego, że pod stołem siedzi kto, no kto? :-)


Zdjęcia dzięki uprzejmości Leszka Holf-Zycha z redakcji Polityki, którego inne genialne zdjęcia można obejrzeć sobie tu:  http://www.holf.epublish24.com/

2 komentarze:

zmianazawodowa.pl pisze...

Witam,
Właśnie wrzuciłam w google tytuł artykułu z ostatniej Polityki i tak znalazłam się tutaj:)
Gratuluję publikacji i gratuluję działalności. Bardzo ciekawią mnie wszelkie tego typu zmiany zawodowe.
Pozdrawiam serdecznie,
Justyna Ciećwierz
www.zmianazawodowa.pl

Metka by Traczka pisze...

Zmiana zawodowa nie była planowana, ale ku mojemu zaskoczeniu jest fantastycznym sposobem na życie. Zapraszam do mojej pracowni na warszawskim Mokotowie :-)