niedziela, 11 sierpnia 2013

Around The World - Karakorum Mountains

Nie można inaczej, jak przytoczyć całą rozmowę mailową:

Pani Aniu,
przesyłam zdjęcie wygranej niegdyś apteczki, która zawędrowała w góry Karakorum i przysiadła na lodowcu Hopper (inaczej zwanym Baltar) z widokiem na Baltar Peak.




Pani Izo,
Jezu, Jezu, Jezu. Jeszcze tam Metki nie był! A na jakiej to wysokości zrobione zdjęcie? tak, że aparat tlenowy juz trzeba? bo mnie właśnie z wrażenia chyba tlenu trzeba ;-)

 Proszę napisać kilka słów o wyprawie, dobrze? z przyjemnościa pochwalę się na blogu.

 Czy to Pani, która mi kiedyś wysyłała zdjęcia apteczki na Giewoncie?
 Pozdrawiam,

No właśnie tak pomyślałam, że nie było - mam więcej zdjęć w różnych miejscach, ale to zdjęcie z Hoppera wyszło najfajniej, na reszcie zdjęć  apteczka jest zacieniona. Wysokość znalazłam w internecie, podają 3316m npm, więc nie ma tragedii ;) Wyprawa była zwykłą wycieczką krajoznawczą po Pakistanie, nic wielkiego, naprawdę.
Trochę faktów: lodowiec znajduje się w Dolinie Hunzy w północnym Pakistanie, o godzinę jazdy od Karimabadu. Niestety wciąż się topi i zmniejsza, słychać jak żyje, jak odpadają kamienie, jak trzaska lód.
Załączam jeszcze zdjęcie apteczki w pobliżu przełęczy Khunjerab Pass na wysokości 4750 m npm, na której znajduje się granica Pakistanu z Chinami oraz w fotkę zrobioną Karimabadzie z widokiem na Ultar Peaks :)
Wysyłałam kiedyś zdjęcie apteczki z Kopy Kondrackiej - miałam ją w naprawdę wielu fantastycznych miejscach, głównie górskich i ogólnie nie ruszam się bez niej nigdzie, tylko że niestety na ogół z wrażenia zapominam, że miałam ją obfotografować.
Pozdrawiam!
Iza

Brak komentarzy: